niedziela, 23 października 2016

LBA

Dzięki Susan za nominacje , tak bardzo uwielbiam odpowiadać na pytania.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Chciałaś/eś kiedyś spotkać kogoś osobiście, nawet jeśli nic o nim nie wiesz?
Oczywiście że chciałem poznać kilka osób osobiście, lecz osób o których nic nie wiem raczej nie.
2. Wolisz antagonistów(zły) czy protagonistów(dobry)?
Wole protagonistów.
3. W jakim województwie mieszkasz?
Podkarpacie
4. Jeśli masz rodzeństwo – masz z nimi dobre relacje, czy niekoniecznie?
Mam siostrę i mam z nią dobre relacje.
5. Wkurzasz się, jak ktoś zje twój kawałek pizzy?
Rzadko jadam pizze , wiec dla mnie to bez różnicy.
6. Batman vs Superman i dlaczego akurat Batman?
Oczywiście że Superman , on przynajmniej pomogą ludzią , Batman więcej dobrego zrobiłby jakby za swoje pieniądze pomagał ludzią niż wydawał miliony ma swoje gadżety.
7. Kto ma -twoim lub nie twoim zdaniem- najpiękniejszy, najcudowniejszy, najbardziej uroczy uśmiech?
Nie zastanawiałem  nad tym i nikogo o to nie pytałem
8. Czy popadacie w coś co często jest nazywane „overthinking„?(tu jest link to randomowego artykułu) Czy wiesz może jak sobie z tym radzić? Masz jakieś doświadczenia z tym związane?
Nie popadam raczej w overthinking, więc nie wiem jak sobie z tym radzić.
9. Jakie problemy dręczą ciebie na co dzień?
Co zjeść na śniadanie , kolacje
W co się ubrać
Czy iść spać wcześniej czy może zostać trochę dłużej
Przeważnie zwykle rzeczy .
10. Wymień proszę jak najwięcej rzeczy na które czekasz.
Czekam na miłość może jest blisko.
11. Jak ty tu w ogóle trafiłaś/eś, co? :D
Sama dałaś mi link :P .
Co do  nominacji to nikogo nie nominuje.
A następne rozdziały juz pisze ;) .

5 komentarzy:

  1. Zepsułem coś z linkami potem to naprawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkamy w tym samym województwie. Wreszcie jakiś spoko ziomek mieszka tam, gzie ja :") A to już jest sukces.

    OdpowiedzUsuń